Ny vecka, nya möjligheter!

Thindra vilar och jag sitter här och tittar runt.
Har plockat lite här hemma men ska alldeles snart forstätta med det skönt att sätta sig här och skriva av sig lite.
Händer tyvärr inte allt för ofta men tror inte det dröjer innan suget kommer tillbaka.
Ska fixa Tacos till mat idag, älskar den maten så magen kommer bli nöjd.
Även Thindra får smaka lite på den underbara maten som hon också gillar=)
Imorgon eftermiddag ska jag och mamma åka ner till Karlstad ska till sjukhuset med min nacke, äntligen ska de kontrollera vad som kan vara fel. Har inte haft jätte ont nu efter jag varit på Massage hos Roger. Han är verkligen en superhjälte i mina ögon. Visst det finns smärta kvar men inte alls i den graden som jag har haft.
Ska forsätta gå till han så ofta jag behöver det.
Så får vi se om det kanske blir lite shopping på det hela också=) Pengar landade inne på kontot idag!
Fast jag ska försöka vara sparsam har ju nyligen beställt hem kläder från HM.
Det enda jag saknar är ett par snygga vår skor. Har faktiskt hittat 3 par jag fastnat lite extra för men kan inte välja vilka jag vill ha. Det som är bra är att jag har ett presentkort på Bergvik så det passar helt perfekt att införskaffa ett par nya skor.


Converse


Lacoste

Finns i många olika färger vilket jag gillar=)

Fred Perry



Innan jag skrivit klart här vaknade Thindra så fick busa lite med henne sen fixa mat!
Ska ta mig en liten funderare på vilka skor jag ska införskaffa. Ni får gärna komma med TIPS!
Nu ska maten lagas och det ska fixas med tvätt.


Thindra Joline Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0