Tiden går fort när man har roligt..

Sitter och tittar på Lyxfällan, verkligen ett jätte bra program. Fast inte så värst roligt för de som sitter i den situationen. Innan det tittade jag på sveriges värsta bilförare förstår inte hur man kan köra bil så dåligt=) Måste säga att det är väldigt underhållande att titta på.
Idag har hela familjen varit ute i trädgården och fixat med trappan till altanen och fixat i ordaning i trådgården.
Jag älskar att hålla på i trädgården det är så rogivande. De vet jag att när jag flyttar hemmifrån ska jag ha en lägenhet med trådgård till. Inget jag har planer på riktigt än eftersom jag vill utbilda mig klart först.
Så nästa år ska jag söka till universitet i Karlstad ska läsa till sjuksköterska, mitt drömjobb. Att hjälpa människor är min grej det har jag vetat länge.
Imorgon ska jag iväg till Thindras dagis och planera inskolningen och se mig runt omkring.
Har faktiskt glömt hur det såg ut när jag gick där så det kommer bli roligt. Träffade en av Thindras dagisfröknar i mataffären idag och hon var glad att Thindra skulle börja där. Sen va jag den första som hade gått där och även fått ett barn som börjar där. Det tycker jag faktiskt va lite roligt=)
Ska åka till moster och Fabian imorgon, Thindra har fått sin tunika som vi beställde ifrån Meandi.
Och endel av kläderna som jag och Emma beställde från HM har kommit, så ska hämta ut det imorgon.

Nu ska jag ta mig en glass och bara må framför tvn för ikväll blir det tidigt i säng!


Älskar dig mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0