Typiskt!

Usch va trist att min nacksmärta är tillbaka än en gång. Va till läkaren i Karlstad igår och han berättade att det ligger nervrötter i kläm. Han gav mig ett litet råd att sluta med folkrace eller köpa mig en ny nackkrage och hjälm.
Vilket kommer kosta närmare 10000 kr. Får ta mig en liten funderar och titta runt på olika.
Plus att jag skulle gå på sjukgymnastik. Någon gång hoppas jag det försvinner för så hör orkar inte jag vara resten av livet. Fast blir nog inte folkrace på ett litet tag nu tills det har lagt sig i nacken.
Nog med negativa saker att skriva om.
Idag är va det mycket bra program på tvn Arga snickarn och fuskbyggarna. Hela familjen satt bänkade framför tvn.
Blev inge solning idag så får hoppas det blir imorgon, vill inte bli en blekfis=)
Fick faktiskt lite färg när vi var i Karlstad på folkrace under helgen. Dock bara i ansiktet.
Ringde till Roger om tid för massage igen och fick en tid på Måndag kl 19:00. Ni ska bara veta vad jag längtar tills på måndag. Under helgen funderade jag och pappa på att åka och titta på folkrace i Arvika på söndag. Försöka få med mig min kära Emma dit också. Älskar att vara med min kära Emma!
Blev inga skor köpta igår på Bergvik heller, kunde aldrig bestämma mig. Tittade på ett par till lillan men ska funderar lite på vad som är nödvändigt för skor till henne först innan jag köper.
Fick med mig ett par svarta byxor från vero moda och en gunga till Thindra.

En sådan dator ska jag införskaffa=)






Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0