Tisdag..

Tittar lite på tvn men passade på att skriva lite här när de är lugnt och skönt.
Är bara på kvällarna det är lugnt här hemma. Thindra busar hela dagarna=)
Vilket kanon väder det har varit nu ett par dagar, man blir inget annat än lycklig.
Så himla skönt och veta att våren är här.
Vilken tur att jag har beställt vårkläder.
Idag har jag städat och fixat lite här hemma. Och varit ute med busan och lekt.
Hon verkligen älskar att vara ute, direkt någon ska gå ut genom dörren så ska hon med. Har till och med fixat på sig gummistövlarna en gång, inte illa att de hamnade på rätt fot också.
Imorgon ska jag ringa till Thindras dagis och prata om inskolningen. Jippie det dröjer inte länge innan hon börjar där. Vet att hon kommer älska att vara på dagis. Hon älskar att leka med andra barn=)
Får se vad vi annars hittar på imorgon, blir säkert att vara ute och leka.
Ska fixa lite med tvätt och på rummet. Ordning och reda ska det vara.
Tråkigt att man har en dator som är knasig så för tillfället har jag min brors bärbara dator.
Får ta lite bilder imorgon och lägga in här, blir så tråkigt utan bilder tycker jag.

Vill även tacka Maria till den fina bloggdesginen♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0