Onsdag..

Ena dagen är man glad för det är toppen väder och andra dagen är det riktigt höstrusk. Då menar jag alltså regn.
Sånt som jag tycker tillhör hösten och inte våren. Vill springa runt i vårskor inte gummistövlar.
Idag har det varit en lugn dag har busat med lillan. Vi har även varit lite ute när det inte regnar, frisk luft är toppen.
De ringde från mitt sommarjobbställe idag och frågade om jag ville jobba hela midsommar. Klart man inte tackar nej till det. Skönt med extra mycke pengar=) Kommer bli en perfekt sommar med jobb och allt!
Känner inte för att vara ute på midsommar ändå inte lika kul nu som det var förr. Nu låter det som jag har gått och blivit 100. Nu ska jag ta och hitta på något annat, får se om man hinner skriva av sig lite här ikväll också=)
Kanske till och med blir iväg på solning med min kära moster. Skönt att ligga i solariumet i detta vädret!

Finns inge bättre än att vara mamma =) Även fast det kan vara jobbigt ibland så är det underbart på sitt vis.


Mammas busunge


Hjälper till med salladen till tacosen, lillkocken=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0