Goding

Oj oj här va det ett tag sedan jag skrev, jag som skulle bättra mig.
Har en liten sötnos här i sängen i dag som var väldigt ledsen när jag skulle lägga henne i sin säng så nu fick hon ligga här. Ska väl snart lyfta över henne till sin egen säng. Känns bäst så jag vet vart jag har henne.
Idag har jag fixat i ordning mitt rum perfekt så nu är jag jätte nöjd hoppas bara jag kan hålla det så här ett tag nu.
Mamma fixade dock med nya gardiner och puttsade fönstrena=) Mamma är bäst ! Fast det vet hon nog redan.
Min älskade kusin har även varit här, man blir så lycklig av att se han =)
Skönt att HV vann hockeyn idag tycker jag. Får hoppas på att de vinner sm-guldet i år. Va ju faktiskt en fin herre med i tvn kära Rickard Wallin vilken snygging ;)
Ja det är väl det enda jag hunnit med idag princip.
Bäst jag lägger mig och tittar på en film innan de blir sova.

Mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0