God natt!

Trött och sliten efter denna dag. Inte för jag har fått något vettigt gjort som jag verkligen hade behövt.
För imorgon drar vi mot Karlstad och på lördag är det årets första tävling för mig =) Kommer bli superskoj och köra.
Är grymt laddad så får hålla tummarna på att det slutar bra.
Kvällen har jag suttit framför tvn och tittat på hockeyn och sveriges värsta bilförare. Kunde inte missa sista avsnittet så växlade mellan det och matchen. Blev faktiskt glad att HV vann.
Tur att när det här är slut då drar nästan hockey VM igång. Vilken tur att man inte blir utan hockey så värst länge.
Jag vill ha sommar och sol, igår morse när man tittade ut blev man verkligen deprimerad av att få se snön som låg på backen. Tur att solen tittade fram så det försvann. Känns att det varit kallare i luften ett par dagar nu.
Vill ha massa nya sommarkläder =)
Lillan börjar alldeles snart på dagis, vilket kommer bli superkul. Fast är lite nervös för och komma dit och se hur hon reagerar på alla barn.
Jag har färgat håret idag och jag blev supernöjd, lite trött på det svarta trista.
Nu tror jag det får bli att krypa ner under täcket och sova ett par timmar innan det ska packas och fixas för avgång till Karlstad imorgon eftermiddag. Hoppas på att komma iväg så tidigt som möjligt.
Jag ska in på bergvik och leta klänning.

Mitt liv Mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0