Fabians dag idag!!

Har varit jätte dålig på att uppdatera min blogg men har inte ett fungerande internet hemma och en dator som krånglar. Eller internetet fungerar men man måste ha en kabel i kopplad till datorn.
Och min dator är inte den bästa just för tillfället, fast har startat om den så hoppas det blir bättre.
Idag har jag hunnit med en sväng till sjukstugan för min satans nacke.
Fick medicin och ska få komma på röntgen och till neurologen som ska undersöka och se vad det är för fel.
För står inte ut med den smärtan längre, vaknar mitt i nätterna av att ha jätte ont.
Orkar knappt somna om även fast jag tagit voltaren och alvedon för att det ska sätta ner smärtan.
Bara en massa negativa saker nu =)
Ska iväg på kalas till min kära lilla kusin Fabian som fyller 2 år idag vid halv 6 tiden skulle vi vara där.
Så är strax tvungen göra mig i ordning och ge lillan mat. Ska hinna fixa mat till familjen där emellan också.
Fullt upp med massa saker som ska fixas varje dag.
Skönt i alla fall att det har löst sig med sommarjobb och fick 75% hela sommaren. Ska plocka på mig lite mer tänkte jag om det finns. Kommer bli en helt perfekt sommar känner jag på mig.
Kanske blir en utlandssemester =) vem vet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0