Ännu en dag är förbi...

Thindra ligger och sover i kapp på soffan, så trötta båda två. Tänkte fixa iordning flaskan till Thindra så hon får äta nu direkt när vi kommer upp. Det är en vanesak för mig att ge henne det varje kväll så då har det blivit så.
Mig är det ingen fara för att mata henne varje kväll, jag är en kväll/natt människa.
Hon somnade senare än vanligt idag, tror klockan va 9:e.
Sitter här och ödslar tid på att blogga när jag kunde lagt mig i tid för en gång skull.
Men även om jag är trött så klarar jag inte slappna av helt när jag kommer till sängen och ska sova. Illa nog.
Under kvällen har jag hunnit med att se på tvn, tittat på datorn och äta kvällsmat.
Inte dåligt att jag hunnit med mycket på så kort tid.
Jag glömde säga förut att jag köpte nya gardiner idag =) blev jätte nöjd. Fast kom på att det va nå liknande jag redan hade. Men spelar ingen roll för de va så fina.

Imorgon ska det plockas och tvättas även diskas. Dagsrutiner kallas det med andra ord.
Tror jag skulle med mamma ner till Mug för min bror skulle ha en tröja.
Får passa på att titta efter något i present också.

Nej, nu ropar sängen efter mig =)

Jag älskar er extremt mycket. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0