Torsdag

Sitter och tittar på lyxfällan med familjen. Gud va hemskt och hamna i en sådan situation med så mycket skulder.
Väldigt bra program och titta på tycker jag. Fast stackars de som sitter med dessa skulder.
Blir snart kvällsmat, det kommer sitta fint i min hungriga mage.
Thindra ligger och sover sedan någon timme tillbaka, så då får jag passa på att sätta mig framför datorn.
Dagarna går i ett, med en massa bus =) Vad jag älskar detta liv.
Är inte alls lika kul och ligga i gymmet längre utan nu ska hon sitta och leka med alla leksaker samtidigt helst.
Hon är så snäll och go hela dagarna=)
Ska bli en tur till Filipstad, så hoppas inte det blir dåligt väder. Tråkigt och gå med barnvagn runt när de regnar.
Även ska vi åka till Likenäs under helgen, blir på lördag vi åker dit. Ska sova där tills på söndag så ska vi lägga bud om vi hittar något som går grymt bra.
Ska beställa en tröja från HM nu tänkte jag.

Så imorgon ska jag städa rummet och husbilen. Det ska även packas och bakas. Det finns massa saker att göra. Har även en liten som ska bada imorgon.



                   Min älskling♥

Kärlek är något underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0