Ajamensan ..

Inte alls länge kvar tills det är Måndag och ännu en ny vecka. Med en massa nya saker som händer.
Helgen gick hur fort som helst och jag har verkligen haft jätte kul=) Så känns att man lever.
Men jag trivs mycket bättre hemma med min dotter, det är något som saknas direkt hon inte är i min närhet.
Plus att det känns på något vänster som att jag har blivit alldeles för gammal för att vara ute.
Ligger nu på sängen och funderar snart på att sova. Thindra ligger i sängen bredvid och sover för fulla muggar.
Hon har dock varit lite snuvig under helgen, men nu låter det mycket bättre.
Får hoppas det håller i sig så det inte kommer tillbaka, det flesta i min familj har varit lite förkylda så inte så värst konstigt om man skulle få det.
Funderar på vad man ska ta och hitta på imorgon.
Hittar nog på en massa saker att göra, finns alltid något att hitta på.
Bättre sent än aldrig men det blir Dop om ett tag =) Vet att det är i senaste laget, men vem säger när man måste döpa ett barn? Fanns inte tider förän i början på November så då hinner nästan Thindra bli 9 månader.
Tänkte bara berätta så att ni inte tror att det inte blir något.
Nu ska jag ta och bädda ner mig i denna sköna säng.

Jag har föresten lovat mig en sak att bli mycket bättre på att skriva i bloggen. För just för tillfället känns den så grymt tråkig. Nästan aldrig några bilder eller något så nu ska det bli ändringar på det.

Lycklig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0