Måndag

Har precis ätit pyttipanna. Inte världens godaste eller nyttigaste mat men jag var så hungrig så blev till att fixa det. Kvällsmat blir det inte förän mamma har slutat jobba och än är det ett tag kvar.
Thindra ligger och sover för tillfället så undrar på hur det kommer bli ikväll =) Men men det får man ta då det.
Gör inge om hon är vaken. Imorgon tänkte jag ta mig en tur ner till Sunne och titta runt. Skönt att bara komma ut i friska luften. Kanske hälsa på min farmor och farfar.
Har inte hunnit med att göra så mycket idag, utan mest busat med Thindra och när hon har sovit satt jag framför datorn. Eller föresten jag, Thindra, min pappa och broder va ute och handlade mat till hela veckan förut.
Så något har jag allt gjort idag. Köpte Chips och dipp som ska käkas till tvn sen.
Är Färjan 3 idag, gillar vi skarpt och efter det blir det film.
Måste hitta någon present tills på Torsdag!!

Hoppas på att få träffa min kusin Fabian någon dag denna vecka =) Alltid lika skoj att träffa dem.


                      Älskade Thindra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0