Fredag kväll ..

Hade tänkt och skriva här tidigare idag men glömde helt bort det. Inte lätt alla gånger, har haft fullt upp med och packa. Imorgon blir det till att gå upp i skaplig tid för de blir de marten eller vad det nu kallas i Filipstad.
Ska bli kul och titta runt lite kanske till och med hittar något fynd. 
Fy satan vad det har regnat idag. Finns det något jag hatar så är de regn ännu mer när man kör bil eller gör en omkörning. Märks att hösten väntar kring hörnet nu om det inte till och med redan är här.
För det va längesedan jag kände den där riktiga värmen.
Hade tänkt mig baka en jätte godkaka idag, men hann inte med det eftersom min morfar kom och skulle ha hjälp med datorn. Blev till att hjälpa han istället. Har faktiskt Världens bästa och snällaste morfar =)
Får bli på måndag istället eftersom hela helgen är uppbokad med saker som ska göras.

Min busunge ligger nu och sover, vaknade till nyligen och lät lite och sedan somnade om.
Till veckan blir hon hela 7 månader, jag kan inte riktigt fatta vart all tid tagit vägen. Det va inte längsedan jag låg där och precis hade fått Thindra. Men de är liksom 7 månader sedan helt otroligt.
Hon har blivit så stor=) En bestämd brutta med ett bra humör. Visst någon gång då och då kanske hon säger ifrån. Tycker det liknar mig på något vis.

Nu ska jag lägga mig och titta lite på tvn.


Ni betyder mest♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0