Tisdag..

Tittar runt på nätet efter dopkort. Men hittar ingen sida jag fastnar för, de sidorna jag hittat är det att man ska betala direkt. Man kan aldrig vara säker på att man får sakerna plus att då får de reda på kontonummret.
Måste i alla fall ha dopkort fixade nu. Så hittar jag ingen bra sida, får det bli att åka ner till Sunne och köpa enkla dopkort. Viktigast tycker jag ändå är Tackkortet.
Har varit ner en tur till Sunne och tittat runt i affärer. Hittade ett par så snygga jeansleggings till Thindra, var faktiskt i valet och kvalet om jag skulle köpa dem. Så himla fina, fast jag vet dock inte om de är bekväma.
Handlade dock inget förutom lotter =) Alltid lika kul och skrapa lotter, en bonus om man vinner något.
Nu ska jag dra upp och städa rummet, Thindra sitter och leker för fullt!
Hamnar nog här en gång till innan det är läggdags.

Är det någon som vet en bra sida med Dopkort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0