Tisdag kväll

Budar för fullt på tradera just nu, går snart ut och vill så gärna ha det så ska fasiken ha det.
Får det väl säkert inte bara för det, visst det är inget Thindra skulle kunna använda nu.
Men är strlk 80 och 86 så det är jätte bra att ha senare.
Har varit en sväng upp till Torsby idag, jag och lillan så klart. Anna fyllde 19 år idag så va ute och åt.
Jätte kul och träffa henne även Thindra tyckte det som busade för fullt. Hon somnade som en stock i bilen på väg hem. Mamma hade gjort jätte god kycklinggryta idag, även det gick ner kan jag lova.
Så imorgon kommer det nog bli en lugn dag om jag inte ska ta och baka lite. Har inte riktigt bestämt mig, ska väl även hjälpa pappa med bilen.
Orkar inte skriva nå mer just nu =) Kanske blir något senare.


Ni är mitt allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0