Redan fredag..

Sitter och tittar lite på tvn nu undertiden ligger Thindra här bredvid mig och tar sig en tupplur.
Ska ner till Sunne sen när Thindra ätit. Ska ut och fika med Sabina, kul och träffa henne lite också.
Blir som sagt inte allt för ofta. Hon har en liten brutta på 1½år tror jag eller liten och liten men i alla fall ett barn.
Tänk vi skulle få med oss min farmor också =) Så får väl se hur det går med det.
Min mamma har köpt Thindra 3 nya bodys som jag ska lägga ut här sen. Jätte fina. Och det är verkligen behövligt som den bruttan växer. Ska springa runt lite i affärer med Sabina också för ska få tag på ett par jeans till Thindra.
Ett par mjuka inte stela jeans, är inte så bekvämt på de små skulle jag tycka.
Har faktiskt redan varit ner till Sunne en gång med min moder och fader. Passade på att handla mat och sådant till Thindra. Nu ska jag ta och göra mig iordning.


           Här är Thindra bara några dagar gammal♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0