ojojoj..

Har precis skurat golvet så nu är det fint och luktar gott.
Dagen har bara försvunnit, vet inte riktigt vad vi har gjort idag. Va ute hela familjen på Sunne i ett par timmar och tittade runt och handlade i affärer. Pappa bjöd på lunch ute idag , smaskigt och gott inte alla gånger man får det inte. Har även små handlat lite nödvändigheter till Thindra.
Imorgon ska jag och mamma ner till Sunne och köpa lite kläder till Thindra. Det behövs, för hon har växt ur så mycket. Plus att det är alltid kul med lite nya kläder.
Nu ska jag ta och titta på tvn och mysa med mina busfrön.

Tråkigt för denna helg finns det absolut inget planerat så har ingen aning om vad jag och Thindra ska göra.
Får väl se hur det blir =) kanske åker och hälsar på någon.
Bara för man inte ha något planerat så kan man alltid göra något oväntat.

Får ta och skriva mera senare när lillan lagt sig för nu sitter hon med här och trycker för fullt..


  Precis när man skulle ta kort så åkte skålen av bordet ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0