Min buse Thindra..

Idag blev det grymt dåligt med uppdatering i bloggen. Har haft endel annat att göra just idag.
Va trotts allt Söndag, redan en ny dag så kanske smart och lägga sig strax.
Min kära dotter har haft sönder mellanslagsknappen på denna dator, så den är extremt seg att trycka på.
Fick sitta och pilla under knappen och se om de gick att fixa lite för först funkade den inte över huvudtaget.
Undra hur man lagar sånt?
Imorgon eller senare idag ska jag på massage, gud va skönt det ska bli. Va ett tag sedan jag va där.
Känner att det behövs verkligen nu för är rätt så spänd i nacken.
Ska även ut och handla mat och efter det fixa folkracebilen. I alla fall börja med den.
Både jag och pappa ska åka till helgen=) Skit skoj och jag är jätte laddad.
Får verkligen hoppas det går bra denna gång.


Thindra mitt allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0