Godnatt min skatt..

Jag orkar bara inte sova, vet inte vad det är med mig. Är väl forfarande en nattmänniska, fast oftast brukar jag vara lika pigg på morgonen bara att jag får sova 6-7 timmar. Thindra va vaken förut ett tag så passade på att byta blöja och ge ersättning så nu sover hon igen. Växlade mellan 3:an och 4:an när klockan var 8a kunde inte riktigt bestämma mig vad jag ville titta på. Kändes som Idol inte var så lockande idag.
Så blev det där inredningsprogamet, jätte skoj att titta på sånt. Man får lite insperation till vad man kan göra själv.
Längtar tills jag kan inreda ett rum till Thindra, fast känns lite tidigt just för tillfället. Fast ska passa på att köpa på mig lite saker så man har.
Thindra badade idag och busade med sina nya badleksaker. Och hon gillade dom, fast det roliga är att hon alltid ska ha alla saker i munnen.
Imorgon har jag lite planerade saker som jag tänkte göra. Ut och handla + att köpa strumpbyxor till Thindra.
Ska även städa imorgon och tvätta lite kläder.
Tur att man inte är ute nu, det blåser för fulla muggar. Hatar när det drar sig mot hösten, det enda bra med hösten är att man vet att det snart är vintern. För då är det snart min 20års dag och sen Jul.
Nu får jag ta och röra mig mot sängen kan inte sitta uppe hela natten inte. Ska upp tidigt så jag hinner med mycket imorgon.

Evig kärlek mitt allt


                        Det nyinköpta till min prinsessa♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

oj vad Thindra växer och växer

2009-09-29 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0