Känner mig sliten...

Thindra vaknade upp vid 7 tiden så bytte blöja och fixade ersättning. Hon va fortfarande trött så Thindra och jag somnade om och vaknade strax efter 9. Bytte från pyjamas till vanliga kläder sen började dagen med en massa bus. Leksakerna hon hade fått som hon skulle ha i badet tycker hon är lika roliga att leka med utanför badet. Så idag har det gått hårt till när hon slängt sakerna i golvet när hon går runt i gåstolen.
Stackars katten som hon står och skäller på när han ska äta. Ajabaja får man säga då, katten måste också få äta.
När Thindra sitter och väntar på maten så låter det precis som hon säger äta äta äta. Lite roligt faktiskt=).
Thindras lunch blev kalops, det gillade hon och åt upp hela portionen.
Kul när man ser att hon gillar maten och bara vill ha mer. Så till efterrätt blev det banan.
Har även varit och veckohandlat idag, kändes perfekt eftersom det blev en massa god mat denna vecka.
Va även in på Lindex och köpte Thindra strumbyxor och en skarf.
På fredag är det marten här i Sunne ska bli kul och titta va de har att erbjuda. Brukar föresten vara lite olika erbjudanden i de vanliga affärerna i Sunne då.
Imorgon måste jag ringa Bvc även få iväg Dopkorten.
Väntar på kläder som ska komma hemskickade från mina vinnande bud på Tradera.

Har idag köpt årets andra julklapp den blev till Thindra. Känns skönt att börja i tid, för då har man mer pengar att kasta ut på dyrare julklappar närmare jul. Svårt och veta vad man ska ge en bebis som då är 10 månader. Får titta runt lite i både kläd och leksaksaffärer. Kanske få lite tips av nära och kära vad de har gett sina små.


            Äter majskrok min buse=)

Ni är mitt allt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0