Måndag...

Har inte kunnat skriva under helgen, eftersom jag inte haft tillgång till dator.
Är jätte sliten fortfarande, ser även att min lilla Thindra är jätte sliten och sover för fullt.
Så idag blir det en jätte lugn dag med en massa mys och film. Inte att glömma är ju bus=)
Har föresten fått tillbaka min nackvärk, undrar vad det är för fel. Får väl knapra de pillerna jag fick sist jag va hos läkaren och sen om det hjälper. För lördag till söndags natt hade jag så himla ont att jag knappt orkade sova.
Igår va jag och körde i Charlottenberg, trodde det skulle gå bättre än vad det gjorde. Men är väl så när andra vill förstöra för en. Men nu spelar det ingen roll för det var väldigt kul och köra gillar verkligen den banan.
Och fick åka A-final det är aldrig fel. Så nu står det ännu en pokal i min samling.
Så när allt var klar vi banan skyndade vi oss till shoppingcentret och sprang runt i affärer. Hittade lite saker till Thindra men inget till mig. Hade alldeles för brottom för att titta och pröva, så får bli en tur någon annan dag istället. Jag som så gärna ville ha nya kläder.
Får ta och lägga ut bilder på de jätte fina kläderna sen.
Nu ska jag ta och sätta mig framför tvn och titta.

Får inte glömma bort att ringa till Bvc imorgon och fixa tid.

Jag älskar dig något så enormt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0