Onsdag

Just idag känns det som man inte gjort något. Precis som jag sa igår att har inget planerat idag, så dagen har varit jätte lugn. Skönt tycker jag med andra ord. Så jag och lillan har passat på och busa en massa.
Thindras lunch idag va grönsaker och pasta, det gillar hon som bara den.
Hon äter som bara den roligt det ska bli sen när vi ska till bvc och väga henne. Just det är när jag säger det så måste jag ringa dit och boka tid, fick ingen sist när vi va där utan skulle ringa. Och inte så värst länge kvar tills hon är 8 månader. Va föresten ner en snabbis till Sunne och tittade om jag skulle finna någon fin ljuslyckta, men hittade ingen som jag fastnade för.
Har faktiskt sett en på Ellos hemsida som jag gillar, så får nog bli att klicka hem dom. Endast 129 kronor.
Får höra med mamma när hon kommer från jobbet om hon inte ska ha något mer för lite onödigt och bara skicka efter en sak. Eller kanske till och med ska vänta till efter Charlottenberg istället, kanske hittar mig någon/några fina där. 
Ikväll är det tvkväll för det är först unga mödrar sen Idol och sen Efterlyst. Så ikväll sitter vi bänkade framför tvn.



Alldeles nyss när hon låg och åt i soffan=) Duktig så♥

                     Min sötnos ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0