Mitt allt..

Har precis tittat färdigt på allt jag ville se på tvn ikväll. Så passade på att titta runt lite på nätet innan det blir sängen. Thindra ligger och sover för fullt och har gjort sedan 20-tiden.
Känns så skönt att veta att hon vaknar vid allt mellan halv 8 till 10 imorgon, visst ibland kan hon göra undantag och vakna vid 7 men oftast somnar hon om efter hon fått ny blöja och ersättning.
Tur att hon inte börjat ställt sig i sängen =) Fast det dröjer säkert inte det heller.
Det är så skönt när man har rutin på gröten och maten. Då går allt som på räls.
Även lite mellanmål och ersättning är med räknat då.
Jag funderar på när man ska byta ut ersättningen mot välling? Sån där 6 månaders välling som det finns.
Får ta och fråga min moster om hon kommer imorgon.
Idag har Thindra sprungit runt i gåstolen och snackat förfullt, sen tänker hon inte på vad hon går på så hälften har hon med sig under eller framför gåstolen. Så ser rätt så roligt ut, stackars henne med så mycket extra last.
Jag säger samma sak varje kväll att jag alltid ska gå och lägga mig tidigare, fast det händer aldrig.
För fastnar framför tvn vid något bra program i någon timme.


                   Mammas älskling =)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0