En bra början på veckan...

Har precis tittat på hockey på tvn, färjestad-skellefteå och färjestad vann.
Så nu ska jag fördriva lite tid framför datorn innan jag lägger mig, tänkte jag skulle vara duktig och lägga mig lite  tidigare än vanligt idag. Thindra ligger redan och sover här på soffan hon. Min sömntuta.
Åt hemmagjord Pizza till hockeyn och det va jätte smarrigt, eftersom min mamma inte tål mjöl så blev det en glutenfri pizza. Kanske inte va det bästa att äta för att gå ner i vikt men lite sånt måste man få ibland.
Tänkte jag skulle se om det finns några kläder jag gillar och beställa, kanske lite onödigt när vi ska till Charlottenberg på söndag och handla.

Åhh va så himla skönt med massage idag, va helt avslappnad och lyssnade på den sköna musiken som Mona spelade under tiden. Så nu känns det skönt i hela kroppen. Hoppas det håller i sig skulle höra av mig om ny tid.
Kan säga att det kommer nog inte dröja allt för länge innan det händer.


                    Godingen mammas♥


                Fullt utrustad med både kavel och skallra=)

Älskar er mest♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0