nu är de kväller

Min plutt sover förtillfället efter allt gnäll, men kan lätt bli så när man är sliten.
Dagen har gått i ett för henne med en massa bus så då förstår jag att hon blivit så trött.
Ska alldeles snart fixa kvällsmat som jag och broder va och inhandlade förut. Blir hamburgare.
Hatar när det inte är något bra på tvn en lördagkväll, hoppas jag hittar någon bra film att titta på istället.
Fick faktiskt någon bra skickat till min mejl nyligen, canvas tavlor. Alltså vanliga kort på en tavla. Skitsnyggt tycker jag. Perfekt julklapp nu när man har liten och ge bort =) Så nu fick jag ännu ett tips om julklappar.
Pappa ringde nyss, så blir en sväng förbi Mona och Roger och inte att glömma Angelica =)



              Datanörden nummer 1 =)




                 Har precis gråtit en tår♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0