Ovanligt ...

Nu hamnade jag här igen. Har precis ätit kvällsmat, jo jag vet det är lite sent att äta nu.
Men mamma slutade inte förän 9 så då fick det bli att äta lite senare.
Va på tur med Sabina och Emelie idag runt på Sunne, va skit skoj.
Kul för de små och kunna umgås lite också, pratade bebisspråk förfullt och höll handen. Så gulligt.
Fast Thindra tyckte inte det va speciellt kul när Emelie snodde hennes napp, fast hon blev väl mest paff.
Hittade hela 4 par byxor till Thindra. Och till det priset så förstår man inte hur man kan få så mycket för så lite.
Efter turen på Sunne drog vi till min farmor och farfar, där fick vi fika och bara pratade en massa.
Inte att glömma va att vi va och hälsade på min mamma på hennes jobb och snacka om att det va kusligt när jag tryckte på fel våning så jag hamnade i källaren på vårdcentralen. Tryckte fort som bara den för att komma till rätt våning och tog bilen och åkte raka vägen hem.
Blir till att lägga sig framför tvn och kanske ha turen och somna.

Undra vad vi ska hitta på imorgon jag och Thindra. Kanske får ta och ringa till Emma och höra om hon vill göra något =) Hon har en tenta och träna på men det är nyttigt med lite friskluft och rensa huvudet lite.
Det märks imorgon, annars finns det alltid något och göra här hemma. Saknar ialla fall min kära Emma


         Dessa 3 par byxorna köpte jag från Lindex


                          Även dessa är från Lindex




                De här fick Thindra av sin mormor=)


                   Min eviga kärlek ♥

En busig liten fröken innan hon ska sova =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0