Detta är en bra dag

Thindra ligger och sover för tillfället på soffan. Så tänkte passa på och skriva av mig lite.
Har en hel del och fixa inför imorgon då jag ska ut =) Känns lite konstigt att åka ifrån Thindra eftersom jag aldrig är några längre stunder utan henne annars. Men samtidigt ska det bli kul och träffa min kära Anna.
Jag vet att Thindra har det så bra när hon är här hemma med min mamma och pappa. Hon älskar dem, alltid ett leende på läpparna när hon ser dem. Är så glad att jag har min underbaring till dotter.
Ska snart ner till Sunne och uträtta lite saker. Måste även packa ner lite saker som jag ska ha med och städa rummet. Så ikväll blir det väl säkert till att titta på film. Har två Irene Huss filmer jag fått låna av Emma så tänkte jag skulle passa på att se dem ikväll. Innan hon vill ha dem tillbaka.
Tråkigt nu när Emma är borta i Karlstad jämt =/ Saknar henne. Men hon håller på och utbildar sig till Lärare, det tycker jag låter jätte bra. Nu ska jag fixa med maten innan Thindra vaknar.



                     Så här grym kan man se ut ibland =)

Jag älskar er mest av allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0