Tralalala...

Igår när jag hade satt mig här och skrivit en massa tror ni inte de var något driftunderhåll eller vad man ska säga.
Mellan 00-04 så va bara att stänga av datorn och lägga sig.
Idag har jag busat med mitt busfrö hela dagen, det ska hända saker hela tiden enligt Thindra annars är de tråkigt.
Känns tråkigt att bara sitta hemma varje dag, blir långtråkigt. Även fast man är ute runt i kring här så vill man se något annat. Så imorgon bär det av mot Filipstad, ska blir skoj och komma dit.
Då blir det ut och gå en massa om vädret vill det samma. För regn är ingen hitt.
Blir till att packa innan jag kryper ner i sängen, får passa på nu när Thindra sover. Annars ska hon vara med och plocka ur allt. Det gör hon alltid ur diskmaskinen när jag plockar i står hon i gåstolen och plockar ur.
Har precis tittat klart på tvn, är inge större och titta på när det är tisdag.
Skulle vara skönt och duscha nu så tror det får bli det.

Jag skulle inte kunna leva en dag utan min underbara dotter. Hon är kärlek i högsta grad.


Ni är precis allt för mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0