Onsdag..

Fy satan vad ont jag har haft i min nacke och rygg. Har fortfarande ont men börjar släppa nu, äntligen. Hoppas jag vaknar upp imorgon utan ont. Va på massage vid halv 12 idag, tur jag har underbara Mona som alltid har tid för en. Ringde igår och fick komma dit idag. Thindra ligger och sover för fulla muggar,sover på ett tjockt täcke framför tvn. Visst de är inte bra för barn att titta på tvn när de är små. Men stackaren höll på att vrida av sig huvudet för att kunna titta på tvn bortifrån lekhörnan. Så jag drog dit filten istället.
Issen(snuttefilten) och nappen in så sov hon som en stock efter det.
Så vi ska snart dra oss på övervåningen och sova skönt i våra sängar.
Va ute och handlade med familjen idag så nu är de veckohandlat även för denna vecka.
Och jag handlade till Thindra så nu har hon ett tag hon med.
Alltid lika trött varje kväll, kanske är för man busar hela dagarna med lillan eller så har jag järnbrist?
Men igår gick vi och la oss tidigt mot vad jag brukar göra.
Tittade på Johan falk (vapen bröder) tror jag den hette om jag inte minns alldeles fel.
Snacka om bra filmer, precis i den stilen på filmen som jag gillar.
Hoppas att jag snart får se de andra filmerna.

Imorgon fyller farmor år, fast vi ska dit på lördag och äta mat och fira henne.

Till helgen ska det köras folkrace igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0