Fredag kväll...

Har precis satt mig i soffan, tänkte titta på Idol. Få se om det är några vettiga låtar.
Thindra ligger i sängen och sover för fullt. Skönt för henne för hon va så himla trött förut.
Va ute och målade Folkracebilen för en liten stund sedan så nu är den fin igen.
Är laddad som aldrig förr, så nu jävlar kommer det bli åka utav bara helvete.
Nu sa jag mycket hemska ord på en och samma gång =) Sorry!
Blev Pizza till mat idag, gött som bara den. Fast orkade inte äta alls mycket.
Inte likt mig att äta så lite som jag gör nu förtiden.
Imorse vaknade Thindra vid halv 7 så va bara att smyga ner för trappan och fixa välling. Upp tillbaka och byta blöja och ge henne vällingen. Sen vände hon sig om och fortsatte sova, så passade på att lägga mig igen. Sov ända till klockan 9, så underbart att sova så länge.
Busat som bara den hela dagen idag. Thindra va en riktig buse och tog tag i en påse med Mars godisar i och hällde ut alla på hennes gåstol. Så hon hade skoj må jag säga, sen åkte alla tidningar i golvet.
Nu ska jag ta och titta lite på tvn.


             Busunge precis efter hon ätit!


                   Mammas GodisGris♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0