Nu är det som det är...

Blir strax till att hoppa i sängen, se om man orkar sova.
Thindra la sig extra tidigt emot vad hon brukar just idag. Vore skönt om man va lite utvilad tills hon vaknar.
Kvällen har jag tillbringat framför tvn, tittade först på ett sjukhusprogram och sen Inlåst.
Jätte bra program bägge två, så de kommer jag naturligtvis följa framöver tills de är slut.
Imorgon är det Idol om jag inte minns fel? Fast jag tycker inte det är lika roligt länge. Alltid roligare i början då man kan sitta och skratta.
Min moster, Stefan och Fabian har varit här och hälsat på i kvällningen. Va jätte kul att de kom.
Bjöd på Fruktsallad och glass. Kan säga att det var smaskens.
Måste städa mitt rum imorgon, har varit lite oordning på mig. Ligger kläder lite här och där just nu.
Orkar inte leta efter kamerannu så får bli att lägga in bilder imorgon!!

Jag har börjat fundera väldigt mycket vad jag ska köpa till Thindra i Julklapp?
Är jätte svårt och komma på något vettigt för just den åldern hon är i.
Ni som läser kanske kan komma med lite tips??


Ni är allt för mig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0