Måndag

Sitter och tittar på Sveriges fulaste hem, tycker det är skitskoj. Få lite tips själv vad man kan göra.
Fast vissa gånger tycker jag det ser förjävligt ut.
Har äntligen skickat iväg Dopkorten idag, de har legat på bordet ett par dagar. Så känns gött att få iväg dem.
Gick upp perfekt till klockan 8:a för jag skulle ringa Mvc, men tror du inte att hon är på semester. En hel vecka dessutom och åter kommer nästa vecka på måndag. Är bara att ringa då istället och hoppas på att det inte är upptaget hela tiden. Thindra blir 8 månader på lördag, så det får väl firas med något extra. Tiden går så fort att man knappt hänger med.
Har även hunnit med en tur på Apoteket och handlat mat.
Imorgon drar vi till Karlstad, jag ska till tandläkaren och sen ska de handlas. Ikea och lite sånt, vill även på Bergvik och få tag på några jeans eller liknande. 

Till helgen är de folkrace som gäller igen, Munkfors och min hemmabana. Fast har inte kört där på 4:a år tror jag. Visst jag har varit upp och provkört 1 gång på den tiden. Så ska bli riktigt skoj och se hur det går.

Nu ska jag ta och titta vidare på tvn.


          Min älskling sover så sött♥

Kommentarer
Postat av: josse

gud så otroligt söööt...

2009-10-07 @ 01:00:30
URL: http://josefin-minblogg.blogspot.com
Postat av: maria

fasters lilla älskling är så sööt så !

2009-10-10 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0