Äntligen...

Funderar faktiskt på att krypa ner i sängen bredvid min kära lilla Thindra. Tänk om jag för en gång skulle lägger mig innan klockan är 12. För måste upp rätt tidigt imorgon ska hinna med och duscha tänkte jag innan busfröt vaknar. Gäller att planera när man har smått.
Kommer säkert hem med något till Thindra för jag kan aldrig låta bli att inte handla till henne.
Brukar alltid bli kär i något jag hittar och kan inte låta bli att köpa det.
Fanns massor jag ville köpa med hem sist vi var i Charlottenberg men höll fingrarna i styr denna gång.
Sen måste man ju tänka till lite vad som är praktiskt och inte.

Nej nu ska jag ta och hoppa i sängen så GOD NATT!

Älskar er mitt guld♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0