Strax...

Har precis tryckt i mig en kanelbulle, mumsigt och gott. Va inge bra på tvn nu så passade på att sätta mig här och skriver lite. Har plockat bort en massa kläder från Thindras garderob som hon växt ur, va så fullproppat med kläder så det blev rörigt. Men nu är det perfekt, får se hur länge det är så. Har bara mig själv att skylla eftersom det är jag som är där och plockar.
Jag skulle jätte gärna vilja ha en byrå som finns på ikea jag till Thindra. Får se om man kan investera i en sådan längre fram. Så dagen har bara sprungit iväg, gjort en massa bus med Thindra.
Det märktes nu när vi skulle lägga henne att hon va supersprallig och knappt orkade sova. Fast hon inte hade sovit på jätte länge. Men nu ligger hon och sover.

Igår var vi på Arvika Marten och tittade. Snacka om att det regnade så vi sprang mest in i butikerna och handlade. Köpte lite naturgodis på marten. Drog vidare till Charlottenberg och handlade lite. Har köpt skor till Thindra, ett par Nike. Var även hem till Anitra och hälsade på henne. Hon åkte med till Arvika eftersom vi ändå skulle åka den vägen hem.

Har även inhandlat flera Julklappar. Idag blev jag så sugen på julmust, vet inte riktigt när den kommer till affären? Men hoppas verkligen på att det är snart. Älskar Julmust. Och all julstämmning runt omkring som blir. Längtar tills Julen är här.

På Tisdag bär det av till Karlstad och Tandläkaren som gäller. Har dock inte varit så noga med gummisnoddarna som jag skulle varit, fy skäms på mig! Kommer jag få höra på Tisdag, pinsamt att jag inte kan sköta mig. Fast har haft de varje natt sen sist jag var där, men vad hjälper det. Vet att det bara drabbar mig själv att jag får ha tandställningen längre. Man kan alltid hoppas på det bästa.


Imorgon måste jag ringa BVC!!!



             Mitt lilla busfrö=)

                 Mitt hjärta♥


                    Nya skorna =) Skit snygga!!

             Thindra har fått av sin morfar+ byxor till!

       Även köpt lite nya leksaker =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0