Trötter

Vissa dagar glömmer jag helt bort att skriva något här. Men kan vara för att ibland gör jag inte så värst mycket heller. Men nu halv ligger jag på sängen med en sovande Thindra i sängen bredvid.
Så underbart det är med barn, man är alltid så lycklig. Även fast man kan vara på dåligt humör ibland så blir man glad direkt man ser den lilla. Extrem lycka med andra ord.
Har diskat och plockat lite idag, tänkte dammsuga direkt jag vaknar imorgon om Thindra också vaknar då jag vaknar vill säga. Är  Marten imorgon här så ska bli kul att dra ut på den. Kommer säkert bli en hel dag ute.
På morgonen ska jag ut och gå med Moster och Fabian sen på eftermiddagen med Emma är det tänkt.
Ska bli jätte kul, längtar alltid till Marten precis som när man var liten. Kul och gå runt och titta på allt även fast det mesta är skitsaker. Blir naturgodis för min del, köpte det under veckan och det var så gott.
Var på Me&I klädparty eller vad man  nu ska kalla det idag vid 6 tiden. Gud va mycket fina kläder de har, fast lite högre priser än andra babykläder tycker jag. Säkert jätte bra kvalite.
Så beställde Thindra en Tunika tror den kallades puss groda =)
Tvn har gått varm nu på kvällningen då vi tittat på både Idol och Inlåst.
Det sist nämnda va ett jätte bra program om killar som hamnat fel. Så det kommer jag lätt följa varje torsdag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0