Torsdag

Tyst och lugnt det är här hemma nu, alla ligger och sover. Och som vanligt orkar inte jag sova vid denna tid.
Thindra ligger här och sover precis bredvid mig. Det är samma visa varje dag ungefär.
Har faktiskt hunnit med och bakat en jätte god kladdkaka, enligt mig själv i alla fall.
Emma kom hit så vi har käkat kladdkaka och grädde. Hon hängde även på när jag skulle ner och sola, finns faktiskt inge värre än att åka dit ner själv. Sola blev även idag, vet att det inte är bra för hudens skull.
Men vill vara brun och fin till helgens bravader, efter det kommer det inte bli solning på länge.
Har handlat kläder jag ska ha till helgen, eller en topp än så länge så köper jag det andra imorgon.
Så hoppas det blir snyggt=) Märks imorgon när jag provar det! Sen ska allt packas åt både mig och Thindra.
Dagen kommer säkerligen försvinna i ett naffs, så ska gå upp rätt tidigt imorgon. Hinner sova lite längre på lördag, även fast folkracen början 9.

Tycker det är lite roligt för man får ständigt samma fråga vad man ska göra sen när man inte ska vara mammaledig längre. Och faktiskt har jag ingen aning för tillfället. Jag läser nu engelska undetiden när jag går hemma. Då finns det alltid något att göra. Jag får ta mig en riktig funderare vad jag vill göra med mitt liv?
Har alltid haft funderingar på Polis eller Sjuksköterska. Nu ska det tänkas.....


Jag älskar er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0