Sådär ja...

Sitter och tittar på min favorit kanal tv4 Fakta. Är alltid något bra på den kanalen.
Thindra ligger i sin säng och sover för fullt, hon har sovit sen klockan halv 8 tror jag.
Har varit full rulle hela dagen. Min lilla buse gillar inte och sova så mycket på dagen längre som förut när hon va lite mindre. Så det gäller att aktivera henne hela tiden, annars blir hon inte glad=).
Har varit ner en snabbis på Sunne och solat. Kan säga det va jätte skönt, älskar att göra det för jag blir avslappnad. Slippa tänka på en massa utan bara må gött. Så blir nog flera dagar jag åker dit.
Ett plus är att man får lite färg i detta trista höstväder.
Snart är de lördag och då är det folkrace i Karlstad detta efter längtade Ngk.
Även om man inte ska köra så kommer det bli jätte kul att titta.
Ska umgås med Anitra då så ska bli jätte skoj.

Jag skulle vilja ha något nytt till Lördag, det är alltså kläder jag snackar om. Men har ingen aning om vad man kan ha på sig?! Ja får väl titta runt lite på nätet och se om jag hittar något som passar.

Gud va fort tiden går, den bara försvinner iväg.

 Här kommer det lite mobilbilder..

                   Här går de snabbt förbi =)

           Piano spelning i fullgång =) 8 månaders presenten!

 
            Även lika roligt med en leksaksdator=)

                        Lego är också jätte skoj.

                Busar för fullt i badet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0