Tisdag...

Sitter och funderar på om jag ska åka ner till Sunne och sola solarium. Vill så gärna bli lite brun innan helgen då man ska ut. Händer inte för ofta om jag säger så. Typ aldrig, har något underbarare än att vara ute.
 Lill bruttan sover i sängen redan.
Fy fasen vad det blåser iskalla vindar ute. Därför jag inte hållt mig utanför dörrarna så mycket idag.
Jag och Thindra har myst en massa under ett varmt täcke, även busat en hel del också då förstås.
Kände mig pigg imorse vid 7 efter jag gett Thindra mat och bytt blöja, fast hon somnade om och vaknade halv 9.
Så låg och försökte sova en stund men gav upp och gick upp och fixade lite saker istället.
Man får passa på medans man kan med andra ord.
Har faktiskt varit ner till Sunne och handlat mat till hela veckan, skönt att ha det fixat och slippa tänka på det.
Äntligen hemma börjar klockan 20.00 så blir att titta på det. Har ingen lust att åka ner själv till Sunne.
Åker antagligen redan på fredag till Karlstad om det inte blir ändrade planer.

Kul för imorgon ska vi till Bvc=) Är dock inte förän tre.

   
                                   Mammas busfrö=)





                                     Bus på G


         Hon skulle även vara med och hjälpa mig med disken=)

Jag älskar er mina guldkorn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0