Allt eller inget...

Har varit lite dåligt med uppdatering nu när jag är i Filipstad. Men spelar väl ingen större roll precis, ska försöka bli lite bättre med uppdatering. Thindra sover för fullt min lille gulleplutt. Imorgon tar vi bilen och åker hem över igen.
Idag tog vi oss en lång gång tur, kan säga det va jätte skönt och röra lite på sig.
Blev även en fika och bara sitta och prata.
Tittande på tvn har de blivit en hel del också men samtidigt en massa bus med busungen.
Igår var vi till Karlstad och handlade lite. Köpte en mössa till Thindra och en body.
Till mig själv blev det en bh och en topp. Så fortfarande vet jag inte vad jag ska ha på mig på dopet.
Känns lite konstigt eftersom det är nästa helg. Tur att jag ska till Karlstad nästa fredag och plocka bort tandställningen. Vilken frihet. Då hinner jag gå i affärer mellan de två tiderna jag skulle vara där.
Nej nu ska jag med ta och lägga huvudet på kudden och försöka sova. Är faktiskt väldigt sliten så ska bli jätte skönt.

Godnatt min skatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0