Svinkallt

Vill det ska bli jul nu nu nu! Tråkigt när det är grått och trist ute, bättre det är snö och kallt.
Det var svin kalla vindar förut, kanske kommer snö snart med andra ord.
Är jätte mysigt på jul med maten och julklapparna plus stämmningen.
Nog med julsnack för min del.
Thindra och jag vaknade jätte sent idag, tror inte vi sovit så länge förut. Klockan var 11 och det är inte vanligt att vi sover så länge. Visst jag var uppe och bytta blöja och gav henne ersättning vid 7 men hon somnade om på en gång. Trodde inte det var sant när jag tittade på klockan och den var så mycket, skyndade mig ner och fixade lite saker innan Thindra också vaknade. Så sött när hon ligger i sängen och pratar för fullt.
Emma kom hit så vi pratade lite och tittade på tvn. Kul att hon kommer och hälsar på tycker jag.
Firade Stefan idag, han verkade bli nöjd över sin present. Och vi fick jätte go fika.
Alltid lika roligt och hälsa på dem och underbara Fabian.

Får se om jag hinner lägga ut bilder snart, för min lilla Thindra vaknade till nu med ett väldans brak i blöjan =)

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0