Ont i mina fötter..

Jag är så fruktansvärt trött i mina fötter, fast det är som sagt mitt eget fel.
Har handlat för fullt idag. Massa saker till Thindra med andra ord, plus lite till några andra.
Varit inne i stan och på wåxnäs och sedan bergvik.
Trodde det skulle gå mycket mer pengar idag än vad det gjorde. Så kändes skönt och titta på kontot.
Perfekt dag man åkte på, var hur mycket folk som helst. Fast det störde inte mig.
Och Thindra va glad hela tiden, visst hon klagade någon gång men de hör till.
Man måste göra sig hörd på något vis.
Ska nog ta mig en snabb dusch innan jag lägger mig, tror det blir film också.
Orkar säkert inte se färdigt filmen men vad spelar det för roll.
Imorgon måste jag ut och köpa dopkort, så måste få med mig Emma ner till Sunne.
Är en kompis till oss som har dop imorgon och man får ju inte missa dopkortet.
Present har vi redan införskaffat.
Gud va gott det skulle vara med Te, så får nog bli en tekopp. Har faktiskt varit lite små kyligt idag.
Från det ena till det andra, jag är den enda i familjen som inte tagit den där omtalade sprutan.
Får gå och ta den till veckan. Tänk om man är smittad utan att ens märka det, fast det tror jag då inte.


Blir till att lägga ut några bilder imorgon, för jag orkar verkligen inte nu!!


Jag älskar er mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0