Nu va det första november...

La mig precis på sängen även fast jag inte är ett dugg trött. Så kan man inte vända på dygnet.
Får försöka sova om en liten stund så jag orkar upp till morgonen när lillan vaknar.
I två dagar nu har hon sovit till efter 9, inte alls dåligt. Kan alltid hoppas att hon gör det imorgon också.
Spelar mig ingen roll när jag får gå upp egentligen för de är till en underbar dotter man går upp till.
Har varit och hälsat på min moster och stefan och min älskade kusin Fabian idag i kvällningen.
Alltid lika kul och träffa dom.
Har även planerat lite inför dopet nästa helg. Så man hinner med att göra allt som ska göras innan.
Dagarna bara går vet inte vart de tar vägen längre. Hänger inte riktigt med.
Thindra är snart 9 underbara månader. För 2 år sedan kunde jag aldrig tänka mig att mitt liv skulle vara som det är idag. Men jag är så evigt tacksam att det är så här de är idag. Med min underbara Thindra.
Skulle i detta tillfälle inte leva en minut utan henne vid min sida. Hon är min andra hält. Lyckan i mitt liv!

Har inga planer än så länge för morgonen dagen. Men finns alltid saker att göra.

Jag älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: Erica & Neo

Sover Thindra till 9 på morgonen? skönt! :) här går vi upp med tuppen klockan 7, hehe :)

2009-11-01 @ 14:35:34
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0