Nu är det nära...

Sitter här efter att ha tittat på tvn lite. Ska alldeles snart lägga mig och titta på film, imorgon blir det upp tidigt.
Vi ska till Karlstad imorgon för att inhandla lite julklappar och lite andra saker.
Kommer säkerligen bli en hel dag och jätte ömma fötter, brukar alltid bli så när vi åker dit.
Idag har de gått i ett med en massa bus, vet inte vart dagen har tagit vägen.
Åkte även ner till Sunne och inhandlade några filmer och bakelse till kvällen. Fy vad onyttigt men så himla gott.
Tar igen det imorgon när vi ska gå runt som bara den.
Har lite svårt med vad jag ska köpa alla, men hoppas jag kommer på något bra imorgon.
Brukar få lite idéer när man ser vad det finns för något i affärerna. Svårt och säga precis vad man ska köpa nu, för oftast så finns inte det man tänkt sig.
Fast tror jag vet vad jag ska köpa till min pappa och broder.

Nu blir de sängen med en gång. Behöver sömn inför morgon dagen.


 Ena minuten satt hon och tittade på tvn sen visst sov hon=)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sötis! :) <3

2009-12-02 @ 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0