Sängen väntar...

Måste strax gå upp och lägga mig annars kommer jag vara tröttare än tröttast imorgon.
Har suttit framför tvn och tittat på Ullared och Grannfejden. Precis såna program i min smak.
Har käkat toast så nu är magen mätt.
Å vad jag längtar tills min adventsstjärna ska fram i fönstret. Det blir så himla mysigt när de närmar sig jul när man plockar fram julsakerna. Och förhoppninsvis kommer snön.
Thindra badade idag och det tyckte hon va super duper skoj, ännu roligare är det att skvätta ner sin kära mamma. Men lika glad är jag för det, har en så underbart go dotter.
Visst hon är lite gnällig nu på kvällarna när jag lägger henne men det är inte ofta hon gnäller så jag klagar verkligen inte. Kan vara tanden som spökar också.
Mamma berättade att jag och pappa(morfar) kunde vaccinera oss på onsdag så får nog bli så också.

Nu blir det sängen och sova.




Jag älskar dig min prinsessa♥


Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Gud vilken sötnos :)



Ullared är också ett program i min smak, lite små roligt sådär ;)

2009-11-25 @ 21:28:46
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0