Söndag

Nu är det redan kväll och jag sitter och tittar på tvn. Finns inte så mycket annat och göra på söndagar när lillan sover. Hon somnade precis, vi har busat så hon blev trött.
Tänkte precis prova andra blöjor på Thindra. Känns inte som de hon nu har är de bästa. Det är libero 4 utan jag provade libero 4 up and go. Så får se om jag är nöjd med dem, inte kul när de läcker bredvid jämt och ständigt inte. Byta kläder flera gånger om dagen går inte i längden.
Vid 21 är den På Smällen på kanal 3, tror jag ska ta och titta på den.
Tyckte i alla fall den var bra sist jag såg den.
Nu under veckan finns de massa att baka inför dopet så det är vad mina dagar kommer bestå av när lillan sover.
Ingen som har något tips på vad man kan baka?
Jag tycker det är jätte konstigt att inte prästen ringt än, men får hoppas hon ringer imorgon annars får jag ringa upp henne på tisdag. Ringde dit i fredags och frågade om de glömt bort oss, men just den prästen vi fick brukar alltid vara sen.
Hann inte ens skriva klart innan min lilla älskling drömde mardrömmar och vaknade till.


          Min älskling =)

    Det blåser för fullt =)

Jag älskar dig min sötnos♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0