Brr kallt...

Ska alldeles strax ta en snabb dusch sen blir det sova med en gång. Ska upp kvart i 6 till morgonen, fixa i ordning mig och sen skjutsa mamma till jobbet. Efter det bär det mot Karlstad, tänkte åka extra tidigt i fall de snöar som bara den. Har bara varit hemma idag och fixat lite saker. De ringde från expert också, va tvungen skicka in telefonen för att de skulle titta på den. Sen avgör de om jag får en ny eller inte.
Jag hoppas inte att det tar 1 månad innan man får tillbaka den som en annan gång, plus att jag ska ha en lånetelefon. Har bara varit hemma hela dagen idag, så har varit väldigt drygt. Jag är en person som gillar när det händer saker hela tiden.
Min älskade lilla Thindra somnade för 10 minuter sedan ungefär, va jätte länge sedan hon somnade så här sent.
Fast mormor och morfar busade lite med henne också då är det inte lätt att sova.
Morfar ska passa henne imorgon när jag ska till tandläkaren. Blir en tur till Karlstad alldeles själv.
Måste handla alla saker jag ska ha till dopet imorgon plus att jag ska in på bibloteket också.
Glömde helt bort det idag.



            Älsklingen sover efter gröten

                   Ett tandlöst busfrö men lika söt ändå=)

älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0