Solig lördag

Väntar på att Thindra ska vakna så jag kan mata henne och ta med henne ut.
Gud vilket fint väder det är ute idag då, är som igår ungefär. Så ska ta och gå ut och sätta mig i solen.
Vill ju få lite färg och inte se ut som jag en blekfis. Vill vara super brun.
Emma och jag skulle sola någon dag när det inte är fint väder ute. Man får ju ta alla chanser som finns till att få färg.
Hoppas på att det blir en sommar med toppen väder och inte mycke regn.
Klar blå himmel är det ute nu.
Gud va kul vi hade igår tror aldrig jag har skrattat så mycket.
Jag vet inte vad det blivit med mig jag orkar inte sova på nätterna. I natt blev det ju som sagt en sen natt av annan anledning. Somnade efter 3 någon gång.Va uppe vid 9 då Thindra vaknade.
Men va inte ett dugg trött då heller och inte ens nu är jag trött. Visst jag ska väl inte klaga men man borde va trött någon gång skulle jag tycka.
Jag hittade precis ett par såna skor som jag vill ha på nätet igår och va jätte billiga så nu blir det att beställa dom.Alltid lika svårt när man beställer på nätet vilken strlk man ska ha. För inge kul att skicka tillbaka.
Sen kan de se annorlunda ut när man får dem hem också, inte alls som man har tänkt sig.
Men dessa vet jag är snygga, för har sett dom förut. Nu till den stora frågan är vilken färg jag vill ha.
Vore faktiskt lite roligt med en chokerande färg men ändå vill jag vara neutral.





Du är bäst i mina ögon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0