Trista söndag

Sitter och funderar på vad man ska ta och hitta på senare idag. Tror nästan det blir till att gå ut och gå sen tittar på film.
Är så himla filmsugen sen ta lite glass till vore inge fel det heller. Fast vet dock inte vad man ska ta och titta på, finns inte så värst mycke att välja mellan. Det är något jag vet jag måste köpa på mig eller bränna av kompisar så man får lite filmer.
Jag vill att det ska vara soligt och varmt väder ute så man kan sitta ute i solen och bli brun.
Men typiskt att det inte är sol nu när Thindra ligger och sover i vagnen och man inte har alls mycke att hitta på.
Hon ligger där med filten i näven och håller jätta hårt i den.
Städade Chinchillaburen förut och diskade så får väl bli att dammsuga rummet snart för det blev lite spån på mattan och golvet. Vill ha ordning och reda på mitt rum. Hatar när det ligger kläder överallt.
Tror jag ska fixa iordning i Thindras garderob sen plocka ur kläder hon växt ur och lägga in mer av 62 och 68.

Va till Likenäs igår. Kul och komma ut lite och titta på folkrace och se lite folk.
Min Lilla Thindra va hur snäll som helst då när vi var på folkrace, sa inte så mycke ifrån sig utan sov mest.
Det va jätte skönt att hon kan vara så lugn när man är ute bland folk. Åt ett par gånger bara men sen somnade om igen.

På tisdag blir de Karlstad och till Tandläkare sen skulle vi ut till Bergvik och Ikea och handla lite saker.
Ska försöka hitta någon topp som jag ska ha nästa helg då jag ska ut.
Torsdag är de Bvc som gäller. Fredag är de marten i Sunne och Lördag är det utgång som gäller.
Imorgon kommer Fabian hit och ska vara här hela dagen. Så då blir de röj=) Längtar.

Så denna vecka är full av saker så blir ingen tråkig stund här inte.
Men nu ska jag ta och mata Thindra och sen bus med henne.



                                     Mitt älskade barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0