Plutten o Jag

Nu håller vi verkligen tummarna för ett toppen väder imorgon/idag. Vore helt perfekt. Varmt och skönt på dagen och samma på kvällen. Blir säkert en massa folk ute imorgon brukar det vara på första kolsnäs.
Har precis kommit ur duschen så ska snarta mata Thindra sen hoppa i säng och sova, lär bli en lång dag imorgon.
Får passa på att lägga mig på dagen då Thindra sover. Hon brukar vakna vid 7-8 tiden nu men hon sover hela natten så det är jätte skönt. Man hinner sova ett bra tag ändå om man lägger sig i tid. Men orkar oftaste inte det för har ingen ro i kroppen. Så blir samma tid idag jag lägger mig som alla andra dagar. Typiskt att jag ska lägga mig så sent, får skylla mig lite själv om jag är trött på morgonen. Man piggnar till så snabbt tycker jag.
Sitter och väntar på att mamma ska ringa hon är på kalas eller vad det nu va hos sin arbetskamrat. Va ett väldigt långt kalas tycker ja =) För hon ska hämtas, men verkar som hon är alldeles för full så hon har fastnat.
Thindra ligger i vagnen och har sovit en stund nu så vaknar säkert alldeles snart.
Har hunnit med och käkat Pizza idag, jo jag vet väldigt onyttigt. Men pappa och broder skulle äta det så man tackar inte nej. Plus att jag va väldigt hungrig.
Igår när jag inte va hemma så va moster, stefan och Fabian här. Synd att jag missade när de va här, kommer flera gånger.
Ska höra med Emma om vi ska ner till sunne på förmiddagen imorgon. Fixa lite saker jag skulle behöva.

Jag älskar min dotter. Hon är lyckan i mitt liv =) Finaste som finns


Jag saknar dig ♥




                           Gott det är med filt tycker Thindra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0