Natti

Jobbigt det är och vara illamående. Va det tidigare idag p.g.a att jag inte ätit något på hela dagen eller i alla fall mellan 9 till 4. Så rätt förståligt att man kan bli det då. Ingen härlig känsla, finns inge värre än och va illamående ännu värre om man spyr. Har hunnit med och plockat lite här hemma idag i alla fall får bli att dammsuga imorgon för han inte förut fullt upp med mitt busfrö Thindra. Full rulle hela tiden. Munnen går i ett på henne så söt så det finns bara inte.
Skulle vara roligt och åka och hälsa på moster och Fabian imorgon. Får höra med mamma om vi kan åka förbi.
Hoppas på bättre väder nu under veckan än detta vädret som är nu, så himla trist. Man blir ju helt depp.
Sitter och funderar på vad jag ska klicka hem för kläder. För vill ha nya nu när det snart är sommar.
Har redan köpt mig ny bikini för ville verkligen inte ha den som jag hade förra året. Den hade inte suttit så fint på mig nu.
Sitter här och är super duper hungrig så blir nog snart till att slänga i sig något.
Plus att jag fått utslag på både handleden och magen, ingen aning om vad det kan vara men det kliar som bara den.
Så får ta och slänga mig i duschen och sen ge min brutta Thindra mat =) .


Skulle inte klara en dag utan min kära Thindra. Hon lyser alltid upp den, även om man ibland blir sliten och trött så får man en massa styrka av ett barn.  Älskar min dotter så grymt mycket. Mitt liv♥


                     Ute med tungan som vanligt min brutta!

Älskar dig så grymt mkt hoppas du vet det . Är rädd om dig, vill aldrig mista dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0